تهران آموز

نگارش مقاله

تهران آموز

نگارش مقاله

نگارش مقاله ، نگارش پایان نامه ،

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با توجه به اینکه تعداد زیادی از ورزشکاران علاقه مند به ورزش اسپینینگ هستند، پس دوچرخه اسپینینگ و علاقه به آن دور از انتظار نیست. جای شکی نیست که در این زمان مردم در صف باشگاه های ورزشی برای ثبت نام در کلاس ها می ایستند. هیچ شکی در این واقعیت وجود ندارد که اسپینینگ یکی از تمرینات مناسب بدن است که می تواند باعث کاهش سریع و کم خطر وزن شود. رژیم گیرنده ها خوشحال خواهند بود که بدانند یک ساعت از این ورزش می تواند باعث سوختن 300–1200 کالری بشود که مقدار دقیق آن بستگی به جنسیت،سن و سطح تمرینات بدن سازی مانند سطوح مقاومتی دارد.
چگونه یک دوچرخه مناسب پیدا کنیم.
با این حال متاسفانه واقعیت این است که حتی ورزشکاران بسیار با انگیزه هم شاید از پس مخارج سنگین باشگاه های ورزشی بر نیایند. سرمایه گذاری بر روی دوچرخه اسپینینگ شخصی می تواند نسبتا مفید باشد زیرا باعث میشود از محدودیت های همیشگی مانند آب وهوا خلاص شوید و با سرعت مد نظر خود ورزش کنید.از آنجایی که در بازار انواع و اقسام دوچرخه و وسایل ورزشی وجود دارد، باید بررسی کنید و مزایا و معایب هر وسیله را ببینید تا بتوانید به درستی خرید کنید.
نیازها و بودجه
نیازهای شخصی هر ورزشکار تا حد زیادی به وسیله ای که او برای ورزش کردن نیاز دارد، بستگی دارد. به عنوان مثال کسی که می خواهد در کوتاه مدت وزن خود را کاهش دهد بدون نیاز بلند مدت میتواند دوچرخه ثابت اسپینینگ ارزان تری خریداری کند. این مدل ها معمولا برای استفاده در چند سال طراحی شده اند و برای کسانی است که برنامه ای برای استفاده روزانه از این وسیله را ندارند.از سوی دیگر ورزشکارانی که تمرینات اختصاصی دارند به دوچرخه های کامل تر و معتبر تری برای تمرینات سنگین نیاز دارند. این نوع دوچرخه ها به طبع گران تر هستند اما اگر به درستی به آن ها توجه شود و به خوبی مراقبت شود می توانند برای یک عمر کافی باشند.
فواید استفاده از حوله میکروفایبر

حوله میکروفایبر فوایدی زیادی برای افراد و همچنین محیط دارد که در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم.
بهتر تمیز کردن
دستمال های میکروفایبر بیش از 200 هزار فیبر در هر اینچ از پارچه در بر دارند و میتوانند بیش از 7 برابر وزن خودشان، آب جذب کنند و این مورد آن ها را موثرتر از پارچه های نظافت سنتی می کند. پارچه های کهنه سنتی و تمیز کننده های شیمیایی نمی توانند هر ذره کوچک از کثیفی را بردارند و معمولا مقداری از آن ها باقی می مانند. میکروفایبر، از طرف دیگر کثیفی و مایع ها را در فیبر خود به دام می اندازد و سطح کاملا تمیزی را بر جا می گذارد.
در واقع حوله های میکروفایبر نشان داده اند که در 98.9 درصد موارد در از بین بردن باکتری ها، موثر هستند، در حالی که حوله های معمولی در 92 درصد موارد موثر هستند. میکروفیبر باعث تمیز کردن عمیق می شود زیرا فیبرهای ریز آن می توانند به حفره ها و شکاف های سطح دسترسی پیدا کنند.آن ها بر خلاف پارچه های کتان و پاک کننده ها با فیبرهای بزرگ و زمخت برای تاثیر عمیق، تمیز می کنند و همه کثیفی ها و جرم ها را در دام می اندازند.
این مورد میکروفایبر را برای ضد عفونی کردن نواحی که پیشگیری از آلودگی در آن ها اهمیت دارد، مانند آشپزخانه و امکانات بهداشتی، گزینه مناسبی می کند.

صرفه جویی در هزینه

اگرچه ممکن است هزینه خرید دستمال های میکروفایبر بالاتر از ابزار نظافت سنتی باشد، محصولات میکروفایبر در طولانی مدت، مقرون به صرفه هستند. آن ها می توانند 100 ها بار استفاده شوند قبل اینکه نیاز باشد تا تعویض شوند بر عکس حوله های کتان که هنگام کار سنگین استفاده می شوند و بعضا نتیجه خوبی نمی دهند.
به دلیل آن که این محصولات نیاز به مواد شیمیایی برای نظافت ندارند، شرکت ها می توانند پول کمتری برای ابزار نظافت پرداخت کنند. پاک کننده های میکروفایبر همچنین 10 تا 20 مرتبه آب کمتری نسبت به پارچه های معمولی مصرف می کنند.

برس های حرارتی را بیشتر بشناسیم.

برای صاف کردن یا فر کردن موهای خود می توانیم از وسایل مختلفی مانند اتو مو و یا سشوار استفاده کنیم. یکی از روش هایی که نسبتا جدید هست اسفاده از برس حرارتی است.این نوع برس ها دارای دندانه هایی هستند که داغ میشوند و میتوانند مو را حالت دهند.
برای خرید بهترین برس حرارتی ابتدا باید انواع این وسیله را بشناسیم. باید بدانیم که وسیله را برای صاف کردن مو میخواهیم یا فر کردن. پس انواع برس را می توان به دو دسته برس حرارتی صاف کننده مو و برس حرارتی فر کننده مو تقسیم کرد. اگر صاف کردن مو مد نظر باشد به وقت شانه کردن،موها از دندانه ها عبور می کنند و با تماس با قسمت داغ سرامیکی صاف می شوند. اما در خصوص برس های فر کننده، فرقی که با مدل های فلزی دارند این است که به صورت شانه گرد هستند.
خوب است این ویژگی ها را به هنگام انتخاب در نظر بگیریم.
در انتخاب و خرید این وسیله ها باید به ویژگی هایی مانند جنس صفحه، مدت زمان گرم شدن، قابلیت تنظیم دما، صفحه نمایش و … توجه کرد.
این ویژگی هایی که در زیر بیان می شود به ما کمک می کند تا بهتر خرید برس حرارتی را انجام دهیم.
.
کابل برق طولانی،به ما کمک می کند تا راحت تر قسمت پشت موهای خود را برس بکشیم.
با استفاده از قابلیت خاموش شدن خودکار می توانیم اطمینان حاصل کنیم که موها از سوختن در امان خواهند بود.
تنظیمات تغییر گرما که با استفاده از این ویژگی می توانید دمای مناسب برای موهای خود را تنظیم کنید (به این صورت که برای موهای نازک و آسیب دیده درجه را کم می کنیم و برای موهای سالم و ضخیم می توانیم آن را زیاد کنیم.).
مواد سرامیکی، تورمالین یا تیتانیوم یا موارد مشابه که برای موهای شما بهتر بوده و رسانای گرمای خوبی هستند.
باید توجه کنید که برس حرارتی دارای جلد محافظ است یا خیر. این مورد برای زمانی که وسیله را استفاده نمی کنید میتواند اهمیت داشته باشد.
اگر قابلیت استفاده بدون سیم شارژر را داشته باشد برای زمان سفر و هنگامی که برق قطع است ، مناسب است.
در این مقاله که در جلبک تهیه شده بود، سعی شد اطلاعات مفیدی ارائه شود و با نقد و بررسی محصولات مختلف و ویژگی های آن ها راهنمای خرید شما باشد.

  • رضا جابری